hello sunshine!

eyes starts to droll down d bits & pieces of my life...

chenta saya

Monday, January 3, 2011

Chenta saya.
1.1.2010-1.1.2011
Genap setahun saya dicintai dan menyintai.
Alhamdulillah...mungkin ini hikmahnya. saya rase sangat bahagia.
andai dia tiada, boleh jadi kehidupan ini amat membosankan...atau sangat menggila...

Alhamdulillah, setakat ini saya menerima dia seadanya dan alhamdulillah juga, dia menerima saya seadanya.
kelemahan saya kekuatan dia, kelebihan saya kekurangan dia.

kami tak celebrate bagai pun...apa yang penting momen tu kami share bersama.indah.
tapi hati ingin skali celebrate bagai, cuma waktu n keadaan x mengizinkan.
tak mengapa..
janji hati senang,tenang dan bahagia.

365 hari.1 tahun.
masih jauh lagi perjalanan kami.
hanya mampu berdoa agar jodoh kami kuat dan hubungan kami semakin matang hari demi hari.
rasanya tak mahu kehilangan dia. tahu, perasaan sebegitu perit.amat.

Ya Allah, lindungilah kami,kuatkanlah hati kami,rahmatilah perhubungan kami,moga Kau makbulkanlah segala impian kami.bersama.
amennn...

saya sayang awak.sangat.
sayang saya kembali ya, sangat.


Ikhlas dari hati,
sayang.

0 justaword: